Äntligen fri

Som jag har slitit!

Eller kanske inte riktigt, det har väl varit lite till och från med slitandet på jobbet. Ibland mycket, ibland faktiskt nästan ingenting. Mest har det varit nu på slutet faktiskt. Förutom nu i helgen. Jobbade med många av de schysstaste där, och fick till och med byta till mej så jag kunde gå och säga hejdå till alla snälla tanter som jag tyckt om att gå till. Tack, det var en bra avslutning! Fast jag är trött ändå...

Att gå upp på mornarna har faktiskt varit jobbigt nästan varenda gång, men nu slipper jag det!

Ledig i tre veckor! Tänk bara... Hurra!

Så nu följer en tripp hem till Västervik, en tur över till Gotland, åtminstone en kräftskiva och kanske till och med ett besök på gröna lund. Och sovmornar såklart =)

Kommentarer
Postat av: Erik

Ja det var lustigt. Att du lyssnade på OMD och så fann du mitt videoklipp. Såg en intressant dokumentär på SVT på kvällen om de två atombomberna och allt lidande de skapade, såg du också den?

Fast nu är det ju din frihet du ska njuta av...

Ha det så skönt! :-)

2008-08-11 @ 15:01:10
URL: http://erik56.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0