Jo, faktiskt, det gick!

Jag kom iväg till Friskis gym idag. Faktiskt! Trots att det regnade då jag skulle gå. Men jag var ändå sådär sugen, äntligen har de ju öppnat nu igen.

Så jag var där. Sprang en halvtimma på crosswalken, kanske inte så snabbt, men hela tiden! Och sedan armar, bröst och övre rygg-träning i maskiner och mage och ländrygg på matta. Måste bara kolla på vilka övningar jag har, pilatesövningarna var bra förut. Ska bara komma ihåg dem när jag väl är där...

Men annars, det känns bra! Jag är då lite stolt över mej själv faktiskt =) Nu ska jag bara komma iväg två tre gånger i veckan hela hösten också... Men jag och Frida skulle träna tillsammans i höst ju, och det är faktiskt ännu roligare att gå på jympa. Så det ska vi nog klara!

Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0