Dan före dopparedan

Nyheter sen sist:

Det blev färre julklappar under granen i år än förra året. Faktiskt, i år lyckades det.

Lilla Bus har lyckats med att välta en stor spegel hemma hos Ellinor. Inte på sig, men så att den gick sönder. Aj aj. Ett av nio kattliv numera olyckligt.

Lilla syster borde snart flytta hemifrån och lära sig hålla rätt på sig själv. Ibland märks det mer än annars.

Facebook har visat sig vara en större informationskälla än man nånsin vågat hoppas. Hur skulle man annars veta vad andra gör och var de finns.

Imorgon är det julafton. Två julspelningar men annars traditionellt. Precis som vanligt.

Ibland är jag mycket glad över min familj. Ännu oftare är jag glad när jag tänker på att jag har min älskling. Oftast är jag glad åt det mesta. Det gör stor skillnad att vara ledig och koppla av. Borde man alltså göra oftare *mental note*.

God Jul!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag kan visst hålla rätt på mig själv, men om andra har koll vet jag inte. Så frågan är varför jag ska flytta hemifrån..? Kommer inte så långt på min inkomst...

2009-01-05 @ 20:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0