BRUNK

Ja, såhär lite i efterhand =)

Måste bara säga att jag verkligen gillade årets BRUNK. (= Studentorkesterfest i Uppsala)

Rolig middag, helfestlig underhållning av de andra orkestrarna, till och med kul att hjälpa till att duka av och servera efterätt, heja Sighsten!! Likadant att duka av efter också, till tonerna av Attra, alla sjöng med och plockade glas, så härlig stämning =D

Sedan släpp, och dans såklart. TACK alla snälla ni som vill dansa med mej trots att jag inte är så vidare bra. Än! Jag ska gå foxtrotkurs i vår, och kanske till och med lindy hop i höst, vem vet?

Och till alla killar jag dansat med - TACK igen!! Jag blir så glad så jag tycker om er extra mycket allihopa!!


SOF-dans

(bild från SOF iofs, inte BRUNK, men känslan är densamma..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0