Framtiden närmar sig

Sådär, då har antagningsbeskedet kommit!

Logopedstudent i vardande, jag har väntat ett halvår på att få börja, kan inte de sista veckorna nu gå lite snabbt så man får komma igång?! .. nu när jag äntligen tror att jag vet att jag vill bli det här :P

Och jag kom in på musikpsykologin också, kul! Hoppas det blir en kurs man kan ha användning av nån gång också. Intressant lär den bli iallafall =)

Vad bra det känns! Nu ska vi bara hålla tummarna för att Ellinor kan armbåga sig in på uppropet, det skulle vara perfekt!

Äntligen.. framtiden börjar snart!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Lycka till med studierna!

2008-01-08 @ 19:28:19
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lina

Musikpsykologi? Låter intressant,vad är det?

2008-01-08 @ 19:31:07
URL: http://linasochmillas.blogg.se/
Postat av: Ylva

Junitjej: Tack!

Lina: Vad det är.. hmm, jag är faktiskt inte riktigt säker, mer än att det handlar om hur musik uppfattas, utförs och kanske hur det kan användas. Får se när kursen startar helt enkelt =)

2008-01-09 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0