Småhopp av glädje

Var och tränade förut. Tänkte att det skulle bli lite lättare andra gången nu jag gick på ett brädpass. Men icke. Tror nästan jag villade bort mej mer den här gången än sist. Så nästa gång ska jag försöka stå mitt framför ledaren och inte på sidan. Blev så snett hela tiden när man försökte kolla nu så.. jag skyller på det. Och lite på min allmänt dåliga koordination och svårigheter med höger och vänster. Men jag SKA klara det! Nån gång. Känns bra efter ett sånt pass också, med konditionen och allt, så jag SKA fortsätta.

Annars... Ja, annars så har äntligen alla dagar jag väntat gått, och imorgon är det dags för upprop! Äntligen!

Ska träffa Ellinor innan och gå dit tillsammans, känns bra det. Att börja överhuvudtaget känns bra =) Har gått omkring nu hela helgen och småhoppat då och då när det känts lite extra bra och kul. Hampus har fått skratta en del han =) Men jag småhoppar för hans skull också, är så glad att jag har honom!

Ja, allt känns lite extra bra just nu! Och det kan det vara värt. Man ska vara glad när man är glad, så man samlar på sig massa bra känslor att ta av när allt känns tråkigt, jobbigt och hemskt. Av samma anledning som man (eller åtminstone jag) ska gå ut i solen när den lyser. Alltså.., för att det känns mycket bättre då. Såklart. Vem blir inte lite smådeppig när det regnar flera dagar i sträck? Jag blir åtminstone...



Bara ligga där i solen.. ta det lugnt.. lukta på blommorna.. Njuta.. Mm.. till sommaren kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0