Thérèse Bugnet

... så fint heter den ros jag vill plantera här ute på min uteplats i vår. Rosa blommor får den, luktar gott.., ja - perfekt =)
Titta!

Fick flera trevliga tips och råd på forumet på odla.nu, vill man veta något om blommor så är det bara att fråga där. Rekommenderas!

Annars idag har vi bara tvättat och tränat, har varit rätt lugnt. Men på kvällen ringde, lite överraskande men ändå inte, hon som kommer vara min fadder på logopedprogrammet. Vad roligt! Såklart blir man ju så förvånad att man ändå inte kommer på några vettiga frågor att ställa, men hon var trevlig att prata med iallafall =)

Så nu ser jag ännu mer fram emot att få börja! Inte nog med att det blir kul att få sätta igång och plugga, det blir ju lite kul nollning också =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0