Ledig dag

Idag är jag hemma och solen skiner. Det känns helt otroligt, hittills när jag jobbat har det känts som att det varit hyfsat fint hela dagen..., tills jag kommit hem. Men nu är det fint och jag ska strax försöka ge mej ut och utnyttja det fina vädret, måste ladda energi inför helgen. Ska jobba 7-16 fredag till måndag så det kommer behövas.

Frågan är bara vad jag ska göra. Sitta ute på uteplatsen och beundra min ros som slagit ut kanske? Eller ta en cykeltur ner till Boländerna och kika på en vilstol på Jysk jag var lite småintresserad av? Ner till stan ska jag iallafall en sväng - ska fylla på mitt förråd av biblioteksböcker och så köpa lite garn och stickor, hittade en så söt tröja på drops som jag gärna vill försöka mej på nämligen. Jag funderade också på om jag skulle ut och försöka springa lite, det sa jag ju att jag skulle göra den här sommaren så det borde jag kanske...

Hmm, det blir lite funderande till innan jag ger mej iväg känns det som. Kanske ute vid rosen så länge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0