Nej, jag är nog bara trött... eller?

Hmm, jag tänker inte riktigt berätta om allt knepigt jag gjort i helgen, det har inte varit mina turdagar precis. Bara ett par godbitar;

Idag lyckades jag med att slå pannan i titthålet i en dörr - nej, jag skulle inte titta ut, jag skulle faktiskt öppna dörren. Jo det var faktiskt så det gick till, men jag undrar själv exakt hur.

Vidare har jag också lyckats ta saltkaret, skaka det över maten, bli lite sur för att det inte kommer ut något, gnälla "vad har du gjort?" till Hampus precis samtidigt som jag ser att jag håller det bakofram och att det är därför det inte kommer något. Suckar och skrattar redan där och frågar honom "men varför har du ställt det åt fel håll?" och får svaret "det var ju du som satte det sådär när du dukade av sist..."

Ibland är jag nog hopplös, men det är inte mycket att göra något åt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0