O-ångest

Jag brukar få ångest när jag gör av med för mycket pengar. Speciellt när det är på något egentligen helt onödigt.

Så därför hade jag ställt in mej på att inte köpa några bilder utan bara ta det som en kul grej när jag och Jenny var på Model house igår, för sminkning och fotografering. Men de var ju bra! Nog för att sminkösen kändes som "ja, ja, jag gör mitt jobb.." men fotografen var riktigt bra. Vi fick posa och le och korten blev så bra att vi köpte dem allihopa. Haha.

Så nu är jag fattig, men nöjd. Hade varit rikare men antagligen inte alls lika nöjd om jag bara köpt en eller ett par bilder... Vad gör det om hundra år? Kanske är det så att någon är väldigt glad av att ha en snygg bild på sin gammelmormor som ung =)


Jenny och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0