1:10

Först får jag väl ursäkta mej (igen =/ ) för att det blivit lite dåligt med uppdateringar här. Har två saker att skylla på. Först att jag spillde ut te över min dator så den har fått vila nu sen i måndags. Men det är ingen bra anledning, nu får jag ju låna Hampus bärbara som reserv medan den torkar. Och förhoppningsvis fungerar den imorgon, och har torkat upp ordentligt... Får hoppas inte honungen i kladdar fast för mycket bara...

Andra anledningen - förkylning! Kände av något i bröstet/halsen i måndags, la mej extra tidigt på kvällen då för att kanske mota bort den. Men jag låg bara och hostade ensam ändå, somnade inte klokt förrän Hampus kom, och det var ganska sent... Igår var host och hes och halsont, skippade föreläsningen och låg hela dagen framför animal planet med katten bredvid i soffan. Men vila var effektivt, att inte göra nåt på ett helt dygn gjorde att det värsta var över redan igår kväll. Idag hostar jag bara lite och är rätt pigg annars. Haha, har redan börjat använda överskottsenergin som kommer till att göra rent i badrummet inför fogrengöring och skåpuppsättning :P

Två saker till - telefonen är hittad och köpt, ligger på posten nu och väntar på att jag ska hämta den där. Det blev faktiskt en modell som passar ännu bättre hos oss än någon av de två jag funderade på innan. Se själva!



Och så, till sist - Grattis älsklingen. 1 år 10 månader idag. Ska vi fira?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0