Lilla Bus

Jag köpte en ny tröja i torsdags, då Hampus mamma var här och jag dessutom fått lön. En svart cardigan med guldknappar. Jättefin. Speciellt enligt katten. Och allra speciellt då guldknapparna. Nu när vi har suttit här vid datorerna jag och Hampus har hon gått fram och tillbaks mellan oss, legat och vilat på hans rygg och sedan kommit bort till mej och busat. Jagat muspekaren på skärmen.., och ja, bråkat med mina guldiga knappar. Aj.

Nu har jag dock bytt tröja och istället hittade hon extraknappen. WOW! Så spännande.

Så nu jagar hon den och mattan här inne, den är också en favorit. Ovanför, under, bredvid.., hopp och attack. Ja.., det gäller att kunna underhålla sig själv när matte sitter och är tråkig här vid datorn... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0