Men! Jag vill ju ha en telefon med sladd!

Det är faktiskt så att vi har skaffat fast telefon!

IP-telefon då, som är ganska mycket billigare än vanlig fast, och dessutom från digisip som har så att det fungerar lika som ett kontantkort. Detta för att tele2 krånglar så mycket här och bara bryter samtalen och ibland kommer man inte ens fram till mej eller Hampus när man försöker ringa.

Men det är lite spännande. Vuxenpoängen bara trillar in =)

Jag ska alldeles strax lägga ut telefonnumret på hitta, så då är det bara att söka på mitt namn så ska det komma upp! Och då är det bara att ringa, om man vill förstås.

Det är bara en sak som kräver fundering nu. Och det är vilken telefon man ska ha. Hmmm. Hampus har en trådlös en, men den var lite si och så med batterierna om jag förstod rätt. Så då skulle det ju vara perfekt med en alldeles vanlig telefon, med sladd! Svårt att hitta bara, jag letade och letade... Kategorin fanns inte ens på prisjakt, men som tur var på pricerunner, även om inte alla ställen finns med där. Men till slut tackar vi Dustin Home för att de finns och har nästan allt man vill ha. Så nu står valet mellan dessa två (om jag får bestämma förstås).



Några råd? Vilken passar bäst? Själv tror jag på "Internationell skog" (den svartvita), men egentligen är jag kär i den röda, "Fem elefanter" ... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0