Populär

Idag fick jag ett sms från en kantor hemifrån som undrar om jag kan spela på julafton. Snart kommer då säkert en annan kantor också höra av sig och fråga samma sak, om hon inte väntar tills jag kommer hem och spelar med henne i oktober.

Jättekul att få erbjudanden tycker jag! Men... Jag vet ju inte om jag kommer vara hemma över jul. Samtidigt som det känns självklart att man borde åka hem, så skulle jag jättegärna vilja vara med Hampus. Också. Han har iallafall bara ett alternativ - att åka hem. Så det lämnar två alternativ åt mej - att åka hem själv eller att följa med honom.

Hjälp! Jag skulle behöva råd i det här. Om någon (mamma, pappa, syster, bröder, mm) läser det här, hör gärna av er om ni tycker att jag verkligen borde åka hem. Eller om ni tycker att jag borde åka bort... ÅÅåå.. knepigt. Tänk om vi kunde varit kvar i Uppsala och hans familj kommit upp. Då hade det varit enklare iallafall...

Kommentarer
Postat av: linda

Julafton, det känns så långt bort, men det närmar sig med stormsteg!

Följ ditt hjärta...eller vad är det man brukar säga..L



tACK För din komplimang, den värmer i höstmörkret!

2008-09-14 @ 10:56:02
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Agnes

Mamma sa att du skulle göra som du ville. Jag kommer nog bara vara ledig julafton och de röda dagarna, men jag kommer ändå upp och hälsar på ibland. Just de när du har tid och pratar med mor eller far så vill jag också prata med dig en stund om helgen den 27 :)



Sen en sak till, du får komma hem när du vill bara du lovar att komma hem på min födelsedag. Annars blir jag lite ledsen i ögat.



Kramar Lillasyster!

2008-09-14 @ 15:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0