Sista natten med gänget

Sista spelningen med Sighsten i helgen nu som var. Hasses bröllop. Jättefint bröllopspar, och faktiskt en riktigt bra spelning från vår sida. Men vad annat kan det bli när en massa gamla roliga sighstiner kommer med och förgyller stämningen =)

Kvällen slutade bra också, iofs med avroddning som vi inte riktigt räknat med, men det gick ju bra ändå. Resan hem gillade jag, det blev en riktig orkesterresa i full minibuss, allsång på diverse sånger från "Ska vi gå hem till mej, eller hem till dej?" till "Busschaffören" och "Spårvagnschauffören". Och flera varv i rondellen såklart.

Så det var ett lyckat avslut. Och tillsammans med blåsmusikdagen jag var med på med hemvärnskåren dagen efter har jag blåst på så dant att jag fått träningsvärk i magen. Det är inte dåligt det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0