"Det har skett en olycka i bollhavet"

Ledig dag idag. Jag sov nästan till tio, hur skönt som helst. Har lite funderingar på vad jag ska göra idag, troligtvis blir det inte så mycket ändå. Första repet ikväll för hösten i alla fall =)

Hade ju hoppats på att för en gångs skull (ja, den här veckan) få äta frukost med älsklingen. Han jobbade både måndag och tisdag kväll, blev extrainkallad igårkväll, så vi har ju bara setts lite innan läggdags... Men tror ni inte då att gårdagskvällen hade slutat med "Det har skett en olycka i bollhavet - Välj om ni vill stanna kvar och fixa det ikväll eller komma hit tidigt imorn bitti"

Ingen fara så med olyckan, det var nån unge som hade kissat och bajsat där i, så det var äckligt men inte mer än så. Men ändå. Där rök vår gemensamma morgon, för de som jobbade var redan alldeles för stressade för att ta det då på kvällen, så älsklingen försvann redan innan sex imorse...

Suck. Ja ja, jag jobbar bara helgen också. Sen får vi väl ses till slut, älsklingen och jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0