Höstshopping

Igår, innan Hampus föräldrar tittade in på en trevlig kortvisit, var jag ju som sagt på stan. Köpte en liten vas, det sa jag ju. Hade också kollat på en kjol på Lindex dagen innan, men inte riktigt kunnat bestämt mig vilken storlek som egentligen satt bäst. Så när jag var där igår tog jag med två kjolar till, i dessa två storlekar, för att jämföra hur alla satt. Och hux flux.., sen stod jag helt plötsligt där med tre kjolar jag ville ha! Vad gör man då? Jo, man plockar fram sitt rabattkort man fått och köper alla tre, plus ett par leggings. Det blev en kjol på köpet det =) Och årets höstshopping.

Tänkte jag.

Men så har det regnat så mycket igår och idag att Uppsala har återfått sin titel som "Lerans och vattenpölarnas stad". Vilket gjorde att när Ellos och La Redoute båda skickade massa rabatt till mej, att jag beställde en regnkappa också. Äntligen en snygg, det har jag längtat efter i flera år.

Den här, tadaa:



Är det nog med höstshopping nu då? Njae.., ett par regnbyxor skulle ju inte vara fel att ha till. Och jag har ju 20 % på Team Sportia... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0