Men jag visste det inte förrän efteråt

En tjej på jobbet tipsade mej om en second hand-affär jag inte varit på här i stan. Helping Hand.

Jag var såklart tvungen att åka dit, precis som väldigt många andra människor märkte jag sen, och det var ju ändå lördag. Tänkte nästan ge upp, men kollade runt lite innan jag gick. Och tror du inte jag hittade två par baggy jeans och en snygg cardigan. För sammanlagt 165 kr. Som hittat =)

Inte förrän jag gick ut såg jag affischerna.

Helping Hand - Livets Ords hjälporganisation.

Undrar om jag gått dit om jag vetat det innan. Men jag tror nog jag kommer gå dit igen. Trots att det på mitt kontoutdrag står Stiftelsen Livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0