Nya bloggar sökes

Tittar igenom mina länkar till bloggar jag läser. Trycker på dem igen och igen. Känns som jag läst det förr, det de skriver.. och det har jag för det mesta. Hmm..

Det kan ju vara sommaren som sätter spår i form av färre inlägg , det är ju inte helt otroligt...Men antagligen är det här ett tecken på att jag sitter för mycket vid datorn (tyvärr nog säkert sant..), eller på att jag inte har tillräckligt många bra och intressanta bloggar att läsa.

Så du, du som läser det här och tycker du har en bra blogg som du vill ha åtminstone en besökare till på - kommentera och lämna din adress! Jag kikar in. Och vill du får du gärna passa på att säga hur du hittade min blogg, det skulle vara spännande att veta =)  Tack!!

Kommentarer
Postat av: Jana

Tack gumman. Just nu känns tiden så lååång när man bara går och väntar på att få veta. Kram!

2009-08-04 @ 21:37:03
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0