Dagens glada överraskning

..kan jag inte riktigt bestämma mig om vilken händelse det var.

Var det när älsklingen stod i dörren med en blomma till mej? I och för sig inte från honom, utan från kyrkan (ja, de hade bara lämnat den utanför dörren med ett kort i) men ändå!

Eller var det kommentaren "Ja, det här ser ju bra ut. Skriv en sammanfattning och kolla igenom så du är nöjd med alla formuleringar, så är du klar!" från min handledare? Om journalen som jag skrivit ihop bara lite snabbt för att hon skulle hinna rätta tills den här veckan. Första inlämningen!

Nej, jag kan inte riktigt bestämma mig. Det har varit en bra dag i alla fall =)

Förutom att bussen var så full att den bara körde förbi hållplatsen imorse när jag stod och väntade i 7 minusgrader. Men men, man kan inte få allt här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0