Första luckan

Adventskalendern börjar idag! Jag har satt klockan på 18.45 så jag inte ska missa. Första avsnittet måste man ju se, så man vet om det är nåt att ha =)

Annars har jag öppnat första luckan i adventskalenderna jag fick av min lilla syster som julkort. Trevligt, för jag hade inte någon annan i år. Hampus har sin vi i villa-kalender som han fått av sin pappa, han var mer exalterad än mej imorse - bara så ni vet, det verkar vara en favorit.

Nu tänkte jag laga lite mat. Och efter kalendern blir det lussekattsbak! Själv iofs då Hampus jobbar, men ändå, nu ska jag ta igen för min oadventiga helg.

Till sist - vill ni se ett väldigt vackert rum? Titta in hos Jana, de har precis fått klart sitt uterum och det är faktiskt precis hur fint som helst! Riktig julstämning =)

Kommentarer
Postat av: Kariin

Visst har jana och co fått fint.

Längtar tills jag får komme dit och myse!

=)

Kram Karin

2009-12-01 @ 19:12:44
URL: http://karin.dellevik.se
Postat av: Jana

Gud va ni är snälla! =) Stor julkram!

2009-12-01 @ 22:15:54
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0