Julklappsklar!

Sådär! Nu har jag köpt alla julklappar för i år! Och vad skönt det känns att vara klar i god tid =)

Det har nog aldrig hänt förr, nej. Jag brukar börja i tid men det är alltid någon som det dröjer till sista dagarna innan jag kommer på något till. Och dessutom känns alla klappar rätt bra i år, som om de som får dem borde bli hyfsat nöjda iallafall - det har nog heller aldrig hänt... Det brukar ju alltid vara någon som känns lite osäker eller sistaminutenaktig eller så... Men men! Jag får hålla tummarna att det här blir bra =)

Eller förresten... nu ljög jag visst litegrann. Jag har ju faktiskt inte köpt julklapp till vårt julavslutningsklappbyte. Så då var jag inte riktigt klar ändå. Men jag har en idé...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0