This is it

Nu har jag klarat en praktikperiod till! Läs- och skrivdelen är färdig, vi har avslutat våra patienter (ja, skrivit remissvar och skickat utlåtande och sånt alltså) och tackat våra handledare med fika och små presenter. Och allt har gått bra, alla var så nöjda och glada. Jag med. Nu känns det absolut som om jag kan jobba med sånt här i framtiden. Och eftersom jag hade praktik i Uppsala har jag en lite lite större chans att få sommarjobb här nästa år. Tänk om! Vad glad jag skulle bli!

Nu är bara frågan var man hamnar nästa period. Jag ser fram emot att få veta, jag vill faktiskt hemskt gärna ut på praktik så snart som möjligt igen. Det känns som jag har pluggat så länge nu att jag helst vill vara klar på en gång - ändå är jag bara halvvägs nu. Två år kvar... Men att få vara ute och jobba åtminstone nästan som på riktigt gör att det känns mycket roligare. Och tiden går snabbt när man har roligt! Eller hur..? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0