Det finns en anledning

... till att jag inte hörts av här på länge. Den kallas för hemresa och inträffade på grund av att min lilla syster fyllde 20 nu i helgen.

Ja, det var trevligt att komma hem, till och med Hampus kom ju med, och vi fick träffa nästan hela släkten. Agnes hade med sin pojkvän Peter och de var glada.



Annars var nog Leia, kusinbarn, gladast av alla. Kröp omkring, satt i knän och var helt omöjlig att få på bild. Nästan.



Så det var en trevlig eftermiddag, massa mat, och på kvällen kom Agnes kompisar över och vi satt och åt frukt och tacopaj och pratade om sugrör hela kvällen. Allt går med sugrör kom vi fram till.

Annars var kvällens meningsutbyte mellan Agnes och hennes kompis Elin:
A: Du ska väl ha lite tacopaj i alla fall?
E: Men jag äter ju inte kött...
A: ...men rostbiff då?

(Det slutade med att Agnes matade henne med physalis hela kvällen. Peter fick nöja sig med vindruvor)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hon kan faktiskt äta vissa köttbitar, men bara ibland. Tror dock dom fick lite för många physalis respektive vindruvor, får bättra mig. :)

2009-02-18 @ 16:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0