Jag <3 kort!

Jag gillar att få kort! Riktiga, fina kort på posten. Såna som är lite extra. Egentligen skulle jag vilja säga att jag måste vara superenkel att fixa present till, om man nu vill ge det. Ge mej en bukett blommor eller skicka ett kort, och jag blir överlycklig.

Tyvärr får jag nästan aldrig såna kort. Nästan aldrig kort överhuvudtaget. Inte ens när jag gjorde lumpen och inte var hemma på min födelsedag så fick jag något... Iofs blev jag firad både helgen innan och efter, men jag hade sett fram emot post, kanske till och med ett paket som så många andra fick på sina födelsedagar...

Så jag skickar kort istället. Försöker leta reda på de bästa födelsedagskorten, och även ibland annars när det kan behövas. Som till en av Hampus kompisar som precis tagit examen och fått jobb - klart vi skickar ett grattiskort då! Hon blev jätteglad, jag fick se messet hon skickade till Hampus sen. Så då känns det bra =)

Men jag är inte helt kortlös. Förutom julkorten har jag lyckats få så här många kort. På vad är det, två år?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ska vi ändra på!

2009-02-20 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0