Inga bilder

I år skulle ju blivit det året då jag började fotografera på allvar. Var tanken. Hittade till och med en hemsida med tips på teman för en 365-dagarsutmaning - ett kort om dagen, hela året.

Och hur det har gått? Jag har knappast tagit ett enda kort än i år alls. Inte ens på vår Tallinnkryssning (jo, just det, ett på ringmuren, men inget på själva resan). Och inte igår på pubrundan. Som vi för övrigt klarade hela 12 nationer på =)

Men annars, nej. Det hade varit kul att ta den där utmaningen, men av nån anledning (läs tenta) var jag ganska stressad efter nyår, och tänkte att det nog inte blir så mycket bättre nån gång i år. Så då sparar jag den och gör det nåt annat år. Antagligen ett år då jag inte pluggar. Man får se.

En bild tog jag dock igår. Lilla Bus är en riktig linslus =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0