Jag har iallafall fortfarande lite julstämning...

... för vad annars ska man ha för stämning fram till att det börjar kännas som vår?

Tyvärr är det inte så många som känner som jag, överallt är julen borta redan... Lite finns kvar i affärerna, på rea, så idag fyndade jag en julduk, en hyacintvas och en amaryllis. Och ett spel jag önskade mej i julklapp.

Så än får det vara lite jul hemma hos oss (.. och jo, Hampus är också med på det...)


Nyinköpt amaryllis

Sen måste jag säga tack för de fina julkorten vi fått! Två från Hampus kompisar, inget från hans släkt, och sen en hel del från mina vänner och släktingar. Undrar vad de på Gotland har för ursäkt.. eller ja, de kanske inte har julkort som tradition där så mycket. Men lite besviken blev jag att inte ens hans föräldrar eller morföräldrar skickade ens. Så mycket kostar det ju inte.., men jag får väl säga till dem att jag blir nästan gladare för ett kort än för en julklapp. Så kanske nästa år då =) Annars skyller de säkert på att de har snåla smålänningar i släkten.., men det har ju jag också, hela släkten full. Nästan alla som skickade till oss är ju därifrån. Bara inte snåla, utan snälla...


Årets julkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0