Lycklig ägare till två par gummistövlar

Ja, ni läste rätt. Två par gummistövlar har jag nu. Det ena paret, mitt första, är riktiga gröna märkesgummistövlar.., såna man går ute i skogen eller trädgården när det är lerigt i. Men dem tar man helst inte när man ska ut bland andra människor. Helst inte. Men det har hänt...

Så idag, när jag och Ellinor gick på stan och båda fick skorna/stövlarna helt genomblöta av slask, fick vi den briljanta idén att kolla gummistövlar i skoaffärerna. Först Skopunkten, där fanns det inte mycket. Sedan Din Sko. Där gjorde jag ett fynd. På barnavdelningen. Ibland är det smidigt att kunna ha storlek 37... Se vad fin =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååååhh vad jag är avundsjuk! så fina! jag har letat i åratal efter fina gummistövlar, men har man storlek 41 så äre kört :(

2009-01-21 @ 15:28:59
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0