Tur att csn kom idag

.. för igår köpte jag biljetter hem till lilla systers födelsedag. Hon fyller 20 och då måste man ju hem och fira.

Hoppas däremot att hon inte önskar sig allt för dyra presenter. Det har jag inte råd med. Biljetterna gick på 1040 kr för Hampus och mej... Så vi kommer ju iallafall. Hoppas släkten gör det också =)

Funderade på vad jag fick av syskonen i 20-årspresent, och ja, det var ju ett fint halsband till slutbalen i LDK. Men det tror jag inte att hon önskar sig faktiskt.. men det hade varit lättare. Jag har skickat ett sms och frågat, så vi får se vad/om hon svarar. Jag kan ju gå ihop med bröderna om det är något dyrare... Men vi får se.

Nej, nu ska jag gå och köpa partyhattar till pubrundan (till de nya logopedstudenterna som glömt/inte har något här än..) Och nåt till mej själv också, temat är huvudbonader...   Och lite saft till första fikat. Dags för lite trevlig nollning =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skickar en liten slant till hemresan, när lönen kommit :) Den som väntar på nåt gott...

2009-01-20 @ 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0