Födelsedagskalas

Det var kalas i helgen!!

Riktigt roligt blev det. Mina syskon var på besök från Västervik, Danne och Magda kom ner från Härnösand, och så många kompisar som bor här i Uppsala på det.

Aningens stelt i början, men det rådde vi bot på med lite lekar. Spotta grodor, Twister och frågesport, och alla lag vann varsin skattkarta till en chipspåse. Sedan blev ju förstås Hampus och jag också utmanade på Twister.

Jag vann inte...

Vi fick den finaste tårtan nånsin av Frida.


Och när vi ätit den var kalaset i full gång. Det vet man när man råkar göra en kung fu panda specialfingerkrok på någon så tre stycken faller...


När det blev för kallt att vara ute blev det singstar inne.


Som inte gick så bra.

Mickarna fungerade inte... eller..?

Det var kul och det blev sent (utom för min stackars sjuka syster och hennes kille som försökte sova i rummet intill), och dagen efter var också helt okej. När syskonen tagit tåget hemåt for vi ut till Björklinge och badade. Och hade på oss våra fina födelsedagsbadmössor såklart!



Tack alla som kom för festen! Det var verkligen hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Lisa

och tack för att man fick komma :D

2009-06-30 @ 11:31:17
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0