Sol och blommor

Idag har det varit sol!!!

För första gången på länge känns det som, och det var kanske en vecka sen den visade sig här om jag inte minns fel...

Så då kunde man ju inte sitta inne och uggla, utan det blev frukost på uteplatsen i varm härlig sol, och sen en tripp ner till boländerna på jakt efter pelargoner och eventuellt en ampel. Och eftersom jag hittade en iofs vissen men lovande ampel med vit lobelia för ett bra pris så blev det en sån. Plus lite jord att plantera pelargonerna i.


Så här fullastad blev min cykel, ni kan ju tänka er hur jag såg ut när jag gick och bar på allt. Från kassan till cykeln hade jag inte ens en korg så jag blev bara glad av alla uppmuntrande leenden på vägen =)



Och så här ser det ut nu. Lite molnigt, och ja, vår uteplatsdörr är väl inte världens vackraste. Men finare nu än förut iaf. Nu fattas bara att se Lilla Bus sticka ut huvudet där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0