Skönheten och Odjuret

Igår såg vi på Snövit! Vad kul den var, så mycket jag hade glömt bort - det var som att se den helt på nytt =)

Och efteråt slöade vi kvar framför teven, kollade på det obefintliga extramaterialet.., det var i stort sett bara reklam för nya filmer (länge sen man såg på det förresten, har knappast blivit något sen man slutade se på vhs). Först Dumbo (kommer i vår!), sen lite Tingeling och nåt mer och nåt mer.. men sen!

Skönheten och Odjuret!

Kommer nästa höst! Jag vet vad jag väntar på - det här är en film jag kommer köpa så fort den finns att få tag på! Har tyckt om den sen jag såg den första gången, då Carl gömde sig under mammas jacka för han var så rädd för Odjuret... Som jag har längtat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0