Äntligen lite varm

Usch. Idag har varit en grå och kall dag. Jag har varit jättetrött på grund av tjejkvällen igår som slutade rätt sent (men det gör absolut ingenting, det var hur trevligt som helst och vi gör om det snart igen väl?) och så började Hampus dagen med att vilja cykla till Boländerna.., och är det är något som gör en kall så är det att cykla i gråväder. Vi var tvungna att stanna på Mio på vägen hem för att provsitta soffor för att jag inte skulle frysa ihjäl.., så hemskt var det.

Inte hann jag vara hemma länge efter det förrän jag var tvungen att ge mej iväg igen för att träffa min kontaktperson på stan, cyklade igen för jag var sent ute - och så var hon tjugo minuter sen, typiskt.

Efter en kort fika, mer hann vi inte med, var det hemåt igen, värma upp sig en kort stund och sen iväg på träning. Där blev jag varm i alla fall, och det kändes bra.

Och nu är jag hemma, har hunnit duscha, och dricker te. Äntligen lite värme som förhoppningsvis stannar kvar nu när jag ska ut igen. Till repet - det är bara att hoppas på att jag inte får ett skrattanfall i vårt kornett- och oboe-solo som jag fick sist. Eller så är det bra och värmer upp hela mej inifrån. Vi får se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0