Halvtidsrapport

Sitter här i min lillasysters soffa i Växjö med hennes lilla minidator i knät. Väntar på att hon och hennes kille ska vakna, och nu börjar jag faktiskt höra lite ljud inifrån sovrummet.

Det har varit kul att vara här hittills, och eftersom jag ska stanna till på söndag så hinner vi nog med lite kul till. Och igår kom mamma, pappa och lillebror ner från Västervik så jag fick träffa dem också nån gång den här hösten, så det var också riktigt roligt. Vi spenderade mesta tiden på stan, först bara mamma och jag då de andra åkte ut till Media Markt och de andra elaffärerna (inte mej emot, då kunde de ju köpa Sims 3 åt mej, och det gjorde de). Så mamma och jag gick själva, storshoppade på Clas Ohlson och lite grann på andra ställen också - de hade flera fina inredningsbutiker i en och samma galleria =)

Och så har jag hittat årets första julklapp! Till Hampus, och den fick följa med mamma och pappa hem till Västervik eftersom vi ska fira jul där. Skönt att slippa bära någon grej fram och tillbaka.

Nej, nu har de kommit upp här - dags att släppa datorn och vara lite social kanske (eller inte då de slog på både teven och den större datorn...hmm).

Kommentarer
Postat av: Kariin

Visst är Sims 3 kul!

De är nästan min sysselsättning när Olimar sova.

=)

Kram

2009-11-03 @ 13:28:39
URL: http://mekariin.blogg.se/
Postat av: Jana

Klart vi kommer och besöker er! De var ett tag sen sist. Tack hälsar Hugo =) Kram

2009-11-03 @ 19:58:34
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0