Mutor och godis

Sådär. Nu har jag varit uppe på kvantum en sväng. Köpt kattmat för den var slut. Och godis för att motivera mej själv att tentaplugga ordentligt de här sista två dagarna.

Passade på att titta in på Kicks. Hittade både nagellack och söta örhängen som jag egentligen ville köpa med en gång. Men för att öka spänningen (och för att jag inte kunde bestämma mej vilken av två nyanser jag mest ville ha) så bestämde jag mej för att det skulle få bli presenter om jag nu klarar av att plugga ordentligt!

 

Får se nu om mutor och godis hjälper - dags att sätta igång!

 

 

PS. Tack så jättemycket för kommentarerna till mössan söta ni! Jag blir så glad =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah, det vet jag inte vad det är. Har inte läst om det där, så bara tog det lilla hon sa på senaste föreläsningen. Vad är shift/exchange och var har du läst om det? :p

2009-10-07 @ 13:08:52
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/
Postat av: Jana

Tack! Nej du har rätt, ja vill inte ge upp ännu heller =)

2009-10-11 @ 11:30:45
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0