"Högvakten! Avmarschera!"

Vi ska gå högvakt i helgen =)

Och det ska bli kul! Just nu känner jag iofs att jag helst skulle ha velat haft en dag emellan att vila upp mej på, vi ska ändå åka rätt tidigt imorn. Men att spela ska bli kul, att gå ut och äta och dricka på kvällen kommer bli kul det med och så ska vi ju bo på hotell också. Det är ju inte varje dag!

För er som kanske vill veta hur vi ser ut (och inte kan komma till Stockholm i helgen och kika), här är vi! På Vaksala torg förra sommaren, iofs i bara skjortärmarna, i helgen blir det jacka på också. (..och hur det ser ut kan du se här)

 

Känns lite synd att lämna älsklingen en hel helg bara... tur att praktiken är slut så att jag åtminstone inte ska till Falun direkt efteråt! Då hade det känts riktigt jobbigt.

Och på tal om Falun - nästa praktikperiod är jag i Uppsala! Jag trodde aldrig nånsin att jag skulle hamna här, så gissa min lycka!!! Vi fick ut listorna igår och jag stod först på både Uppsala och Gävle. Båda kändes helt okej (=här resp. pendelavstånd) så jag mejlade och frågade vad som egentligen gällde. Och det var Uppsala! Det hade jag aldrig aldrig trott. Inte ens vågat hoppas. Så nu känns allt bra inför hösten =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

åååh vad häftigt att gå högvakt! :D

2009-09-25 @ 23:04:06
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taaack finaste snelaste Ylva, vad glad jag blir! :)

2009-09-28 @ 12:15:34
Postat av: Lisa

Meh, den fyllde inte i automatiskt.. det var ju jag som skrev nyss :$

2009-09-28 @ 12:17:17
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0