Nej, jag blev inte kvar

Jag kom hem i tisdags, inga problem. Så det är inte därför jag inte har visat några livstecken här på några dagar. Det har istället lite andra anledningar. Som att jag aldrig kommer ihåg vad jag tänkt skriva om när jag väl sätter mej här. Och att min dator bestämmer sig för att göra psykologiska test den aldrig borde hört talas om på mej genom att låta varje musklick antingen betyda det det ska eller något annat, och man vet inte vilket och vanligt klick funkar aldrig. Men bara ibland. Och det har gjort att jag nu måste låna Hampus gamla tangentbord och gamla mus som låter massor båda två, så det är inte alls kul att skriva och det funkar ändå inte och datorn är bara knäpp och OJ vad det är jobbigt allt!!!

Men.

Det finns bra saker också. Och intressanta saker att skriva om. För att inte glömma räknar jag upp lite:

- Jag fick jobb idag, som kontaktperson.
- Pim-Pim välte en glaskruka med vatten i nu ikväll så Hampus blev arg.
- Vi hade en jättetrevlig kväll igår, Pernilla, Hampus och jag, och spelade Bomberman och andra kul spel på wiit.
- Vi börjar snart sätta vårt figg i musikkåren så det blir nog av att vi gör det på borggården när vi går högvakt om drygt två veckor.
- Imorn börjar (äntligen) första kursen för den här terminen - neurolingvistik.
- Tove och jag fixade två hela dagar utan handledare på besöken i Falun - grymt nervöst men vad vi kände oss proffsiga efteråt!
- Jag har fått låna Paper Mario till GameCube av Malin, jättekul!

Och säkert en hel del till.

Sen kommer förresten min nya dator på posten imorn om det inte blir nåt fel nånstans på vägen. Så då blir det förhoppningsvis ordning på torpet igen.

Men nu vet ni att jag lever iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0