Dagens plan

Idag går det väl inte att undgå det där pluggandet. Tentan närmar sig för varje timma, klockan nio imorn sitter vi där. Ingenting jag ser fram emot, men det ska bli skönt när det är över.

Ändå går det trögt. Sitter och läser igenom alla anteckningar. Rätt intressant ändå, men jag är på "det här känner jag ju igen"-stadiet , så det blir inte så värst noggrant läst. Men men, bättre än inget.

Så dagens plan blir: läsa igenom allt, mer eller mindre ordentligt (fastnar ju på intressanta bitar, bra det iaf), ta en paus och gå och handla tentagodis, och sen köra igenom alla övningstentor. Borde räcka.

Efter det blir det packande till hemresan och slappande i soffan. Och en dusch. Antingen i kombination med träning eller inte, det får bero hur mycket tid som finns kvar.

Nu ska jag bara försöka ta mej ifrån datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0