Sommarjobb, here I come

Yes! I förberedelserna inför att åka till Gotland i helgen ingick att boka om en intervjutid jag hade med kommunen. Men innan jag ville boka om den kände jag att jag bara måste dubbelkolla min andra ansökan, den till Karl-Johansgården där jag jobbade förra året och helst ville jobba i år med.

Så jag slog en signal, fick prata med chefen - och JA! De ville ha mej i år också! Perfekt!

Tyckte ändå det lät lite osäkert.., så jag frågade om eventuell referens till kommunjobbet. "Ja..", sade chefen. "Du kan ju ta den här personens namn, men jag ser ju helst att du jobbar hos oss i sommar."

Det tog jag verkligen som ett ja, så nu måste jag bara avboka den där tiden hos kommunen. Kan man skriva "tack för visat intresse, men sökanden har tillsatt en annan tjänst"? ...

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha! Ja skriv så! Berätta sen hur de reagerade!! =)

2010-04-07 @ 16:59:50
Postat av: Jana

Absolut!! Va trevligt! Jag fundera på att läsa till farmacevt.

2010-04-07 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0