Hänt i veckan

Nu är det helg! Snart får jag ligga i soffan och äta ostbågar. Som jag har längtat!

Fina dagar på Gotland har klarats av den här veckan. Fika med söta vänner och roliga filmer av och med en liten Hampus. En hemresa med egen bil och sommarjobbsintervju. Marschrep efter tupplur på soffan. En heldag med röstergonomi och en casegenomgång.

Nu känns det som jag kan sova hela helgen.

Men det får jag inte, för jag ska spela på dirigentkurs och måste alltså gå upp tidigt både lördag och söndag. Puh. Som tur är ska jag träffa bästa gänget på lördag kväll och äta paj och spela spel så det ska nog gå bra ändå.

Och vi har fått golv! Inte att förglömma. Både i hallen och i köket. Välja matta fick vi göra idag, så nästa vecka blir det gångbart här. Tänk att få gå ut i köket utan att behöva ta på sig skor. Det är en oanad lyx, ni som har golv i köken, bara så ni vet.

Nej, nu är det dags för en dusch. Förra veckan var jag duktig och passade på att träna när det var dags. Men så här sent stänger tyvärr Friskis så det blir dusch i bastun istället. Känns ju lite sådär. Men nu har vi iallafall nyckeln till bastun närmast oss och inte den på andra sidan området. Så vad väntar jag på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0