Lite annat man gör

Idag är sista dagen vi har på oss att skriva på vårt PM i barnlogopedi III (habilitering).

Därför har jag idag:
- matat katterna
- gått till ica och köpt godis och hämtat paket
- varit på en gynekologisk cellprovstagning
- matat fåglarna
- beställt klipptid
- lagat mat

Jag har i och för sig också skrivit sådär två sidor (eller nästan tre?) om kognitiva utvecklingsnivåer. Det kanske blir en del kvällsskrivning, men det blir nog inte helt panik.

Igårkväll låg jag och läste i min AKK-bok. Det blev en rätt bra avslutning av en mycket uppochner-dag som började bra, dippade på okej föreläsning utan mat i Stockholm, var helt värdelös på väg hem (tåg, säger bara det) men ändå slutade till det bättre med en mysig buffé på kinarestaurang med bästa klasskompisarna Hanna och Linda. Och så till slut, AKK-boken på kvällen. Började läsa för att jag kände att det var något jag måste hinna med innan dagens skrivande, men kunde sedan inte lägga ifrån mej den förrän den var slut. Alltså, det är intressant det här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0