Ledig dag

Idag är jag ledig. Jobbade igår. Ska köra ett långjobbarpass från och med imorn. Åtta dagar i sträck, puh..

Men vi var i alla fall lediga i helgen tillsammans, jag och Hampus. Och på fredagen passade vi på att göra en utflykt till Norrtälje. Bara sådär, vi ville iväg, och vi har ju faktiskt bil! Så då kan man åka, när man vill

 

Och Norrtälje var en fin stad, låg mysigt vid en å och vik, hade lite gamla trähus. Helt lagom för en sommarutflykt. Vi gick såklart på promenad längs vattnet, konstigt vore väl annars. Vatten måste man njuta av när det finns ju!

 

 

Vi lyckades också ta några fina kort på varandra...

 

 

 

Men det var lika svårt som vanligt att ta ett bra kort på oss tillsammans...

 


 

Det var iallafall en fin dag. Och helgen sedan blev också bra. Vi var ute på Taket med Nicklas på lördagen och åkte och badade på söndagen när åtminstone jag höll på att smälta bort.

 

Nu är det dock jobbarvecka igen. Då borde man göra nåt vettigt. Ska se om jag kan pricka av några grejer på min att göra-lista. Hmm. Göra citronglass kanske? Eller plocka smultron =)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Fina bilder på er! Verkar även som ni haft en toppenhelg! Skönt! Ta hand om er! Kram

2010-07-13 @ 22:11:03
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0