Nya smultronställen

Äntligen har jag uppdaterat mina länkar här nere till höger. Till bloggar och andra sidor som jag gillar. Och jag säger väl som sist - finns du inte med men tycker att du borde, skriv en kommentar. Likadant om du är med men inte vill, skriv en kommentar om det med.

Förutom det har jag idag ätit glass med Malin, en kompis jag träffar alldeles för sällan. Men nu har vi tagit ifatt lite igen och lovat att försöka ses oftare. Det lovade vi iofs sist också, men den här gången tror jag vi kommer hålla det lite bättre.

På väg hem från vår långa pratstund försökte jag hitta lite kläder, eller åtminstone underkläder, men det var ju lögn det. Gav upp till slut, gick hem och beställde istället smink från TiKei. Också en sak jag tänkt länge men som inte blivit av förrän nu. Ny foundation, en borste och lite rougeprover blev det. Jag har aldrig använt rouge, men tycker det kan vara riktigt snyggt. Så vi får väl se om det blir lika bra på mej då..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mycket bra idé att bara ta en halv tablett! Jag testar det idag. Jag får iofs inte så mycket effekt av bara en tablett, så vi får se om en halv ens märks. Men hellre lite effekt än ingen :)

2010-07-12 @ 10:03:06
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0