Ni får en bild iallafall

Åh, hjälp vad det har varit mycket nu. Göteborg, maskerad, nationaldag, vänner, födelsedagar, oj, oj.

Det är knappt jag hunnit med själv, än mindre hunnit med att uppdatera andra om vad jag håller på med. Men nu så börjar det lugna ner sig. Göteborgsresan är överstökad, det var fint vid havet och i parken med pingviner. Maskeraden var bra och alla var jättefina. Nationaldagen var varm, på gränsen till svimfärdig i varm uniform. Och på kvällen fick jag rycka ut för min vän Jenny som behövde mej akut. Sen idag, efter Hanna och jag hjälpt henne packa inför hemresan, så var det födelsedagspresentshopping som gällde för mej och Carl. Men nu är allt klart, tårtan också, och vi väntar bara på att Agnes ska höra av sig så blir det lite Mario Kart på distans...

Oj, oj som sagt. Det är nog dags att vara lite ledig nu. Med början imorn, Hampus födelsedag. Att ta det lugnt och vara ledig är liksom hans grej, så det är nog bästa sättet att fira på!

För vi har ju redan firat med en fest =)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Åååååååååh så söta ni är!!! Kram! Mamma

2010-06-09 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0