Hej och hå i gardinen den blå

Innan magsjukan (eller vad det var) slog till på torsdagskvällen, så var jag på ikea med Hampus. Det var bara meningen att det skulle vara en kort sväng att köpa grejer till gästrummen här på medan han var på möte. Sen skulle vi äta något tillsammans och så skulle jag till skolan sen. Men så drog mötet ut på tiden, jag väntade ett tag, fastnade sedan i köer och hux flux hade jag missat två bussar och skulle bli jättesen.

Eftersom jag inte alls var på humör att stressa gav jag upp planen på skoldag och tog en lugn ikeadag istället. Det blev en mycket bättre eftermiddag än jag hade räknat med. Och så råkade jag köpa nya köksgardiner. Hängde upp dem på prov.., och nån blev väldigt glad iallafall.

Lilla Bus, katten som sitter på tyg.


Ja, jag ska lägga upp dem. Ska bara tvätta dem först. Annars blir det alldeles fel när tyget krymper i tvätten. Tills dess så har Lilla Bus en ny favoritplats i köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0