Nej nu!

Jag har tänkt hela veckan att jag ska gå och träna. Men tänka hjälper ju inte så bra, och så har jag skjutit upp det. För mycket att göra ena dagen, för långsam iväg en annan. Inte bra, jag vet. Men idag, när jag nästan inte har något att göra och det skulle vara perfekt att det verkligen blir av.., tror ni inte att jag vaknar och känner mej som i början av en förkylning. Så jäkla typiskt. Vågar inte riktigt chansa på att träna då, bättre att vila så kanske det inte blir så farligt, men ändå. Man kan bli less för mindre.

Så nu är det jag som beställer en stegräknare! Vardagsmotion är också motion och ska jag hålla på såhär kanske det blir den enda motion jag får.

Men jag tänkte ändå lyxa till det och beställa en modell där man kan lägga in stegen i datorn och få statistik och sånt. För det kommer nog behövas om jag ska ha motivation (längre fram iaf) att gå och gå. Plus att det är lite kul också =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0