Dagens överraskning

..var minsann den här som jag hittade i min skolväska helt oväntat innan dagens föreläsning:

 

Pim-Pims boll alltså. Men nog tror jag det är Lilla Bus som smugglat ner den i väskan. Antingen för att hon tycker jag ska ha det kul när jag är iväg. Eller kanske att hon själv tycker det är så kul när roliga saker är gömda och kan lekas med utan att man riktigt ser.

 

En annan glad överraskning var att de satte kakel i vårt badrum idag. Fint kakel! Och mosaikbårder! Går man in där kan man nästan tro att det är en bostadsrätt. Om man bortser från att det saknas fogar och badkar och handfat och lite sånt. Men det gör man ju, vi har ju kakel på väggarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0