Hellre maskerad än kommunikationskarneval

Idag lade jag upp mitt allra första event på facebook. Nämligen 25-årsmaskeraden!

Och resten av dagen har jag stressat runt och försökt göra allt på en gång vilket mest resulterat i att nästan inget blivit gjort. Suck.

Varför är jag så stressad då? Jo, klassen ska åka på kommunikationskarneval i Göteborg som det så fint heter. Och av nån konstig anledning måste vi åka redan imorgon förmiddag trots att det inte börjar förrän på onsdag. En hel dag som bara försvinner, och fin och solig lär den också vara.

Nej, jag är inte pepp på att vara iväg. Det kommer säkert vara kul när vi väl är där, det tror jag nog, men just nu när jag är hemma så vill jag inte iväg alls. Jag vill vara hemma, kunna ta det lite lugnt och förbereda inför födelsedagsmaskeraden. Men mest ta det lugnt.

På tal om den festen, så hoppas jag att jag bjudit in alla som jag tror vill och har möjlighet till att komma. Men känner någon sig träffad - har jag glömt just dej? - så är ni såklart välkomna, bara hör av er och säg att ni kommer! Temat för maskeraden är Disney, om ni känner att det är nånting för er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0