Hur man får en dag att iallafall gå åt rätt håll

Det känns lite bättre nu. Efter jag skrivit inlägget förut så gick jag ut och avreagerade mej på allt ogräs på uteplatsen och på grannkatten som var elak mot Bus. Sen dök faktiskt byggarna upp igen, fogade i badrummet och satte upp en gipsskiva att kakla på i köket. Och sade att de skulle komma igen imorn.

Sen klarade jag Paper Mario - The Thousand Year Door och det allra sista av mitt dåliga humör rann av mej när jag var på promenad nere i Boländerna och ett litet barn inne på Plantagen inte kunde sluta titta på mej och flina. De är för söta såna små barn.

Och nu är Hampus hemma, jag med, och nåt trevligt ska vi väl försöka ägna kvällen åt. Fundera på födelsedagsfesten kanske. Den börjar närma sig. Jag vet att jag sa nån gång på skoj att renoveringen nog borde bli klar innan den iallafall. Tja, vi får väl hoppas jag hade rätt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0