Idag har jag...

...varit och lämnat våra föreningsdeklarationer på skatteverket. Vi är ju kassörer i varsin förening Hampus och jag, och jag inser för varje gång man tvingas fylla i blanketter hur jobbigt det är med pappersarbete. Tack och lov för internet säger jag bara, våra privata deklarationer är inlämnade där för länge sen.

...inte orkat gå och träna. Igen. Men tänkte gå till skolan imorn. Lite iallafall =)

...fyndat en fin kjol på myrorna. Måste sy in den lite i midjan bara. Som med de flesta kjolar och byxor iofs, man ska inte ha smal midja och breda höfter enligt några kläder. Synd, för det är så jag ser ut.

...funderat en hel del på födelsedagskalas. Det börjar klarna, och det verkar som om folk vill komma. Kul!

...insett att det nog är dags att tvätta fönstrena. Det är ju nämligen vår utanför. Man ser alla regnstänk. Och alla kattnosmärken. Och tassmärken...

Pim-Pim jagar regnflugor. Mycket spännande.

Så nu ikväll tänkte jag inte göra mer än att äta lite ost och kex med älsklingen. Mys.

Kommentarer
Postat av: Jana

ler känner så väl igen det där med "kattnosmärken"

2010-05-03 @ 21:28:54
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0